Sponsoring Spotkań Branży Paliwowej

Spotkania Branży Paliwowej to rozpoznawalna marka na rynku paliwowym w Polsce, obecna nieprzerwanie od 2003 roku.

Sponsoring i reklama podczas spotkania branżowego

Sponsoring spotkań branżowych to skuteczna forma promocji, pozwalająca firmom dotrzeć bezpośrednio do decydentów rynku paliwowego oraz nawiązać wartościowe relacje biznesowe.

Nasze konferencje wyróżnia obecność kluczowych osób z branży – ponad 70% uczestników to top management: prezesi, członkowie zarządów, dyrektorzy i kierownicy.


Uczestnikami są:

Producenci paliw
Koncerny paliwowe
Importerzy paliw
Administracja państwowa
Organizacje branżowe
Traderzy paliwowi

Korzyści z udziału w konferencjach:

bezpośrednie dotarcie do decydentów branży paliwowej podczas części konferencyjnej i bankietowej
możliwość wystąpienia w roli eksperta i zaprezentowania świadczonych usług podczas prelekcji
budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie elementów wizerunkowych w kampaniach promujących konferencje
wzmacnianie marki podczas konferencji z wykorzystaniem narzędzi marketingowych

Możliwości współpracy:

Pakiet Sponsora Strategicznego obejmuje:

  1. Przyznanie tytułu Sponsora Strategicznego Wydarzenia;
  2. Logo wraz z informacją o statusie Sponsora umieszczone:
    • na wszystkich materiałach internetowych dotyczących Wydarzenia,
    • w specjalnych mailingach do potencjalnych uczestników Wydarzenia,
    • na identyfikatorach uczestników Wydarzenia,
    • na stronie internetowej Wydarzenia,,
    • na formularzu zgłoszeniowym Wydarzenia,
    • w materiałach informacyjnych dla uczestników Wydarzenia,
    • na reklamie ustawionej przed salą konferencyjną (rollup 100x200cm),
    • w prezentacji inaugurującej Wydarzenia;
  3. Wrzutka reklamowa zamieszczona w materiałach konferencyjnych Wydarzenia;
  4. Reklama w formacie 750x100px na stałe na stronie Wydarzenia;
  5. Wrzutka innych gadżetów / dla uczestników Wydarzenia;
  6. Ustawienie 2 rollupów Sponsora w sali konferencyjnej (100x200cm);
  7. Ustawienie 2 rollupów Sponsora w sali bankietowej (100x200cm);
  8. Bezpłatny udział w spotkaniu dla 1 osoby (z wyłączeniem kosztów noclegów);
  9. Możliwość wygłoszenia 20 min. prelekcji w trakcie części konferencyjnej (temat do uzgodnienia z Organizatorem);
  10. Udział w otwarciu Bankietu;

Koszt 25.000 PLN + VAT

Pakiet sponsorski obejmuje:

  1. Przyznanie tytułu Sponsora  Wydarzenia;
  2. Logo wraz z informacją o statusie Sponsora umieszczone:
    • na wszystkich materiałach internetowych dotyczących Wydarzenia
    • w specjalnych mailingach do potencjalnych uczestników Wydarzenia,
    • na stronie internetowej Wydarzenia,
    • na formularzu zgłoszeniowym Wydarzenia,
    • w materiałach informacyjnych dla uczestników Wydarzenia,
    • na reklamie ustawionej przed salą konferencyjną (rollup 100x200cm),
    • w prezentacji inaugurującej Wydarzenia;
  3. Wrzutka reklamowa zamieszczona w materiałach konferencyjnych Wydarzenia;
  4. Reklama w formacie 750x100px na stałe na stronie Wydarzenia;
  5. Wrzutka innych gadżetów / dla uczestników Wydarzenia;
  6. Ustawienie 1 rollupa Sponsora w sali konferencyjnej (100x200cm);
  7. Ustawienie 1 rollupa Sponsora w sali bankietowej (100x200cm);
  8. Bezpłatny udział w spotkaniu dla 1 osoby (z wyłączeniem kosztów noclegów)

Koszt 20.000 PLN + VAT

Pakiet Wystawcy obejmuje:

  1. Udostępnienie przydzielonej powierzchni na cele wystawiennicze podczas części konferencyjnej Wydarzenia
    • miejsce: foyer w hotelu w przestrzeni konferencyjnej organizatora Spotkania Branży Paliwowej
    • powierzchnia: 5 m2 (5x1 m)
    • czas: dzień konferencyjny 8:00 do 18:00
    • dostęp do energii elektrycznej
    • forma stoiska: stand reklamowy, wyposażony w stolik + 2 krzesła, wykorzystanie elementów reklamowych typu rollup
  2. Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali bankietowej;
  3. Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali konferencyjnej;

Koszt 9.000 PLN + VAT


Pakiet Mini Wystawcy obejmuje: 

Udostępnienie przydzielonej powierzchni na cele wystawiennicze podczas części konferencyjnej Wydarzenia

  • miejsce: foyer w hotelu w przestrzeni konferencyjnej organizatora Spotkania Branży Paliwowej
  • powierzchnia: 2 m2 (2x1 m)
  • czas: dzień konferencyjny 8:00 do 18:00
  • dostęp do energii elektrycznej
  • forma stoiska: stand reklamowy + gadżety, materiały

Koszt 4.000 PLN + VAT


Dodatkowe Rollupy podczas Wydarzenia:

  • Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali bankietowej podczas uroczystej kolacji inaugurującej
  • Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali konferencyjnej w trakcie Wydarzenia

Koszt 3.000 PLN + VAT


Wrzutka materiałów reklamowych:

  • Umieszczenie materiałów reklamowych / gadżetów w pakiecie dla uczestników Wydarzenia
  • Pakowanie i dystrybucja dostarczonych materiałów wśród uczestników części konferencyjnej

Koszt 2.500 PLN + VAT

Pakiet Sponsora Strategicznego obejmuje:

  1. Przyznanie tytułu Sponsora Strategicznego Wydarzenia;
  2. Logo wraz z informacją o statusie Sponsora umieszczone:
    • na wszystkich materiałach internetowych dotyczących Wydarzenia,
    • w specjalnych mailingach do potencjalnych uczestników Wydarzenia,
    • na identyfikatorach uczestników Wydarzenia,
    • na stronie internetowej Wydarzenia,,
    • na formularzu zgłoszeniowym Wydarzenia,
    • w materiałach informacyjnych dla uczestników Wydarzenia,
    • na reklamie ustawionej przed salą konferencyjną (rollup 100x200cm),
    • w prezentacji inaugurującej Wydarzenia;
  3. Wrzutka reklamowa zamieszczona w materiałach konferencyjnych Wydarzenia;
  4. Reklama w formacie 750x100px na stałe na stronie Wydarzenia;
  5. Wrzutka innych gadżetów / dla uczestników Wydarzenia;
  6. Ustawienie 2 rollupów Sponsora w sali konferencyjnej (100x200cm);
  7. Ustawienie 2 rollupów Sponsora w sali bankietowej (100x200cm);
  8. Bezpłatny udział w spotkaniu dla 1 osoby (z wyłączeniem kosztów noclegów);
  9. Możliwość wygłoszenia 20 min. prelekcji w trakcie części konferencyjnej (temat do uzgodnienia z Organizatorem);
  10. Udział w otwarciu Bankietu;

Koszt 25.000 PLN + VAT

Pakiet sponsorski obejmuje:

  1. Przyznanie tytułu Sponsora  Wydarzenia;
  2. Logo wraz z informacją o statusie Sponsora umieszczone:
    • na wszystkich materiałach internetowych dotyczących Wydarzenia
    • w specjalnych mailingach do potencjalnych uczestników Wydarzenia,
    • na stronie internetowej Wydarzenia,
    • na formularzu zgłoszeniowym Wydarzenia,
    • w materiałach informacyjnych dla uczestników Wydarzenia,
    • na reklamie ustawionej przed salą konferencyjną (rollup 100x200cm),
    • w prezentacji inaugurującej Wydarzenia;
  3. Wrzutka reklamowa zamieszczona w materiałach konferencyjnych Wydarzenia;
  4. Reklama w formacie 750x100px na stałe na stronie Wydarzenia;
  5. Wrzutka innych gadżetów / dla uczestników Wydarzenia;
  6. Ustawienie 1 rollupa Sponsora w sali konferencyjnej (100x200cm);
  7. Ustawienie 1 rollupa Sponsora w sali bankietowej (100x200cm);
  8. Bezpłatny udział w spotkaniu dla 1 osoby (z wyłączeniem kosztów noclegów)

Koszt 20.000 PLN + VAT

Pakiet Wystawcy obejmuje:

  1. Udostępnienie przydzielonej powierzchni na cele wystawiennicze podczas części konferencyjnej Wydarzenia
    • miejsce: foyer w hotelu w przestrzeni konferencyjnej organizatora Spotkania Branży Paliwowej
    • powierzchnia: 5 m2 (5x1 m)
    • czas: dzień konferencyjny 8:00 do 18:00
    • dostęp do energii elektrycznej
    • forma stoiska: stand reklamowy, wyposażony w stolik + 2 krzesła, wykorzystanie elementów reklamowych typu rollup
  2. Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali bankietowej;
  3. Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali konferencyjnej;

Koszt 9.000 PLN + VAT


Pakiet Mini Wystawcy obejmuje: 

Udostępnienie przydzielonej powierzchni na cele wystawiennicze podczas części konferencyjnej Wydarzenia

  • miejsce: foyer w hotelu w przestrzeni konferencyjnej organizatora Spotkania Branży Paliwowej
  • powierzchnia: 2 m2 (2x1 m)
  • czas: dzień konferencyjny 8:00 do 18:00
  • dostęp do energii elektrycznej
  • forma stoiska: stand reklamowy + gadżety, materiały

Koszt 4.000 PLN + VAT


Dodatkowe Rollupy podczas Wydarzenia:

  • Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali bankietowej podczas uroczystej kolacji inaugurującej
  • Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200 cm) w sali konferencyjnej w trakcie Wydarzenia

Koszt 3.000 PLN + VAT


Wrzutka materiałów reklamowych:

  • Umieszczenie materiałów reklamowych / gadżetów w pakiecie dla uczestników Wydarzenia
  • Pakowanie i dystrybucja dostarczonych materiałów wśród uczestników części konferencyjnej

Koszt 2.500 PLN + VAT

Kontakt z działem reklamy:
Damian Czyż
Damian Czyż

Key Account Manager

   Kom. +48 512 370 380
   damian.czyz@informationmarket.pl

Organizator
Logo Information Market S.A.